Polityka zwrotów jemfit.pl

Nasza polityka zwrotów i refundacji obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od daty zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany produktu.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się wi oryginalnym opakowaniu.

Zwrotowi nie podlegają  następujące produkty:

  • karty podarunkowe
  • produkty cyfrowe

W celu zrealizowania zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu oraz numer zamówienia.

Proszę nie odsyłać zakupu bez wcześniejszego kontaktu.

Są pewne sytuacje, wi których udzielane są tylko częściowe zwroty:

Po otrzymaniu i zbadaniu Twojego zwrotu wyślemy Ci e-mail informujący, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię także oi zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie przetworzony, a pieniądze automatycznie wrócą na Twoje konto w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Może to zająć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Jeśli mimo wszystko nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Przedmioty przecenione

Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku towarów w regularnej cenie. Przedmioty przecenione nie podlegają zwrotowi.

Wymiany 

Wymieniamy tylko te przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na ten sam, wyślij nam e-mail na adres [email protected] i wyślij swój przedmiot na adres: (adres zostanie wprowadzony po dodaniu do sprzedaży produktów fizycznych).

Prezenty 

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent podczas zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na wartość zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent podczas zakupu, lub osoba, która go podarowała, miała zamówienie wysłane do siebie, aby Ci je podarować w późniejszym terminie, wyślemy zwrot pieniędzy osobie, która go podarowała, i poinformujemy ją o Twoim zwrocie.

Zwroty wysyłkowe 

Aby zwrócić produkt, powinieneś go wysłać na adres: (adres zostanie wprowadzony po dodaniu do sprzedaży produktów fizycznych).

Odpowiadasz za pokrycie kosztów wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu.

Czas potrzebny na dostarczenie wymienionego produktu może się różnić w zależności od Twojego miejsca zamieszkania.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia na przesyłkę. Nie gwarantujemy otrzymania zwróconego przedmiotu.

Masz więcej pytań? 

Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.

Dołącz do mojego newslettera 😀!


Zapisz się do subskrypcji i zgarnij darmowy e-book oraz kod rabatowy na kolejne zakupy 🛒!

Zapisując się, akceptujesz naszą Politykę Prywatności. Możesz zrezygnować w każdej chwili, klikając link w stopce e-maila.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty.. Lepiej coś dodaj, zanim ktoś się krzywo na Ciebie spojrzy 😉Przejdź do sklepu
      Zastosuj kupon

        Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.